خودرو

فروش قطعات بدنه خودروهای چینی

قطعات یدکی بدنه خودرو یدک ما

قطعات یدکی بدنه خودرو

احتمالا برای شما هم پیش آمده زمانی که درون اتومبیل خود پشت چراغ قرمز مانده اید. اتومبیل هایی را می بینید که طراحی و یا رنگ های بی نظیری دارند، که نظر شما را به خودشان جلب می کنند.فروش قطعات بدنه خودروهای چینی در وب سایت یدک ما

بدنه خودروها از آلیاژ و متریال های متفاوت و گوناگونی ساخته می شوند که علاوه بر زیبایی خودرو می تواند روی سرعت ، شتاب و امنیت آن تأثیر گذار باشد. امروزه با طراحی های جدید و استفاده از مواد و رنگ های مختلف بدنه های خودرو یکی از مهم ترین اجزا خودرو به شمار می آیند که ما در یدک ما قطعات بدنه خودرو را چه به صورت عمده چه خرده دورهم جمع کرده ایم که شما مشتریان عزیز به راحتی بتوانید قطعه مورد نیاز بدنه خودرو خود را از فروشگاه مجموعه ما با توجه به فیلتر های اعمال شده در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه نمائید.

 

فروش قطعات یدکی بدنه خودروهای چینی

پرطرفدار بودن خودروهای چینی به دو عامل باز میگردد. اولین عامل که قیمت است خودروهای ارزان قیمت طرفداران بیشتری داشته و عده زیادی حتی به سمت خرید خودروهای دست دوم نیز می‌روند. دلیل دوم هم در دسترس بودن قطعات آن در بازار است اما باید فروشنده معتبر را شناخت.

اگر بخواهیم پرطرفدارترین ماشین های چینی را نام ببریم، جک، برلیانس، فونیکس و در رتبه‌های بعدی جیلی، ام جی و … قرار می گیرند و بعد از آن نیز چری، فاو، هایما قرار می‌گیرند. اگر شما یکی از صاحبان خودروهای چینی هستید و به دنبال قطعات یدکی بدنه خودرو خود می گردید ،مجموعه یدک ما با انواع دسته بندی برند های خودرویی می تواند آسان ترین راه برای خرید شما باشد .

 استعلام قیمت قطعات یدکی بدنه خودرو

یکی از اساسی ترین تقسیم‌بندی خودروها باکلاس بودن آن‌ها است که براساس فرم بدنه صورت می‌گیرد. احساس نیاز به کلاس‌بندی خودروها زمانی شکل گرفت که  که تولید انبوه آن‌ها بیشتر و تنوع‌شان روزبه روز افزایش یافت. طراحی قاب‌های بدنه خودرو اصولا بر اساس طرح اصلی خودرو و نمونه‌هایی از آن صورت می‌گیرد که اصولا به شکل ماکت گلی یا رسی توسط طراحان ارائه و تولید شده است. این بدنه ها باتوجه به بالا و پائین شدن قیمت خودرو، نیز دچار نوسانات قیمت شده اند ، اما شما در این باب نگران نباشید زیرا مجموعه یدک ما با گسترگی بالایی که در زنجیره تامین دارد امکان استعلام و قیاس این قطعات با کم ترین یا بیشترین قیمت را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید آنچه که مدنظرتان است را از فروشگاه موجود در سایت ما خریداری نمائید .

لوازم یدکی بدنه خودرو چینی یدک ما

انواع لوازم یدکی بدنه ماشین

لوازم یدکی بدنه خودرو می‌توانند شامل موارد مختلفی باشند که بعضی از آن‌ها عبارتند از:

1. بامپر (Bumper): قطعه‌ای که جلو و عقب خودرو نصب می‌شود و در برابر ضربه‌های سبک حفاظت می‌کند.

2. کاپوت (Hood): قطعه‌ای که روی موتور خودرو نصب می‌شود و برای دسترسی به موتور و سایر اجزای فنی خودرو استفاده می‌شود.

3. درب(Door): بخش‌هایی که برای ورود به خودرو استفاده می‌شوند و در صورت نیاز به تعویض به دلیل آسیب دیدگی یا فرسودگی نیاز است.

4. آینه‌ها (Mirrors): آینه‌های سمت راننده و سمت شاگرد که برای دید بهتر و افزایش امنیت در رانندگی استفاده می‌شوند.

5. چراغ‌ها (Lights) : شامل چراغ‌های غلطکی، جلو و عقب خودرو می‌شوند.

6. گلگیر و لوازم خارجی بدنه: شامل تماتمی اجزای بیرونی خودرو میشود.

 

جمع بندی

بدنه خودرو، در تقسیم بندی معینی قرار می گیرد که این تقسیم بندی؛ براساس ابعاد، تعداد درب ها، صندلی‌ها، فرم سقف و.. تعیین می گردد.  اسم این گروه‌بندی‌ و دسته‌بندی‌،  همان طور که در بالا گفتیم ؛کلاس‌بندی خودرو می باشد. اما در کلیات این بدنه در هر کلاسی که باشد، ستون‌بندی و فرم مشخص و ثابتی دارد. عمده متریالی هم که در تمامی کمپانی‌ها برای ساخت بدنه انواع خودرو به‌کار می‌رود، اغلب فولاد است.

به‌ندرت در سال‌های اخیر، در برخی کارهای خاص از موادی مثل آلومینیوم، الیاف شیشه و پلاستیک تقویت‌شده با الیاف کربن نیز در ساخت بدنه خودرو استفاده می‌شود. دلیل این‌کار خواص ویژه این مواد مانند وزن سبک‌تر آن‌هاست.

شما می توانید تمامی اجزا و قطعات بدنه و متعلقات خودروی چینی خود را با بهترین قیمت و کیفیت از مجموعه یدک ما تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *